Zmiany w procedurach i formularzach dotyczących zarządzania organizacją Organów Technicznych
2021-07-02
Od 2 lipca 2021 roku nastąpiły zmiany w procedurach:
- Z2-P1 „Organizacja i zadania Organów Technicznych powoływanych w PKN”;
- Z2-P3 „Zasady powoływania i odwoływania Organów Technicznych PKN, ich członków oraz osób funkcyjnych”;
- formularzach związanych.
W procedurze Z2-P1 znowelizowano zapisy dotyczące:
- relacji między Komitetem Technicznym (KT) i Podkomitetem Technicznym (PK), m.in. podejmowania decyzji w sprawach: zmian zakresu tematycznego PK, zmian Planu Działania KT (w obszarze PK) oraz propozycji nowych tematów;
- zasad powoływania osób funkcyjnych oraz składu reprezentantów w KT i PK.
Do powyższych zmian dostosowano zapisy procedury Z2-P3 „Zasady powoływania i odwoływania Organów Technicznych PKN, ich członków oraz osób funkcyjnych”.
Ponadto w procedurze Z2-P3 znowelizowano sposób postępowania w przypadku rezygnacji reprezentanta członka OT, zmiany nazwy OT oraz zmiany umiejscowienia sekretariatu OT.
Wraz z nowelizacją procedur wprowadzono następujące zmiany dotyczące formularzy:
- nowe wydanie Z2-P3-F03 „Wykaz norm i innych dokumentów normalizacyjnych przypisanych do OT”;
- nowe wydanie Z2-P3-F07 „Wniosek o powołanie/odwołanie osoby funkcyjnej w OT” (zastępuje dotychczasowe formularze: Z2-P3-F07, Z2-P3-F08, Z2-P3-F09);
- przestały obowiązywać formularze Z2-P3-F08, Z2-P3-F09;
- opublikowano nowy formularz Z2-P3-F27 „Zadania Zastępcy Przewodniczącego PK”.
Aktualne wersje procedur i formularzy znajdują się w zakładce Dokumenty normalizacyjne.