Skip to main content
Content
- W razie stwierdzenia wad zakupionych wyrobów lub usług sprzedawanych przez PKN, klient obowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę.
Zgłoszenia reklamacji wraz z informacją o stwierdzonych wadach zamówionych wyrobów lub usług, z podaniem imienia, nazwiska i adresu kontaktowego, można dokonać w dowolnej formie (pisemnie bądź e-mail) lub poprzez zalecany formularz reklamacji.
- Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni, od daty wpływu do PKN/licząc od daty otrzymania przez sprzedawcę zgłoszenia lub otrzymania dodatkowych informacji, jeżeli sprzedawca o takie wystąpił.
- Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni, licząc od daty otrzymania przez sprzedawcę prawidłowo wypełnionego formularza reklamacji lub otrzymania dodatkowych informacji jeżeli sprzedawca o takie wystąpił, a o ich rezultacie sprzedawca powiadomi niezwłocznie klienta na piśmie, na podany przez niego w zgłoszeniu reklamacji adres pocztowy lub e-mailowy.
- W przypadku uznania, że reklamacja jest uzasadniona, sprzedawca wymieni wadliwy towar na towar wolny od wad albo zwróci kupującemu równowartość uiszczonej ceny.
- Sprzedawca nie przyjmuje zgłoszeń dotyczących niezgodności wycofanej normy lub innego dokumentu normalizacyjnego zgodnie z przepisami wewnętrznymi PKN w zakresie opracowania tych dokumentów (np. błędu w normie, niewłaściwego tłumaczenia), z uwagi na niemożność poprawienia dokumentu, co do którego zgłoszono reklamację.
- W odniesieniu do klientów będących konsumentami postanowień ust. 1-5 nie stosuje się, lecz w ich miejsce mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.